Dzisiaj jest piątek, 03 maja 2024 r., 124 dzień roku
0
0
0
WIADOMOŚCI | SPORT | OGŁOSZENIA | BAZA FIRM | BLOGI | KULTURA | WIDEO | ZAKUPY | GALERIA ZDJĘĆ | PRZETARGI
Netto rozszerza sieć. Nowy sklep debiutuje w Zwoleniu. Zobacz, jakie promocje będą na otwarcie
Dodał: DL, 08-02-2022 14:16, odsłon: 3529

 Pierwszy sklep Netto w Zwoleniu przywita klientów już w najbliższy czwartek, 10 lutego. Placówka przy ul. Wojska Polskiego 109 zastąpi znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. W dniu otwarcia sklep zaprasza już od 8 rano. Na klientów czekać będzie specjalna oferta i liczne atrakcje.

Banany w cenie 2,11 PLN za 1 kg, papryka czerwona za 5,70 PLN za 1 kg, ćwiartka z kurczaka za 3,32 PLN za 1 kg czy kawa mielona lub ziarnista Qualità Oro Lavazza za 10,99 PLN za 250 g to tylko niektóre promocje przygotowane dla klientów pierwszego Netto w Zwoleniu. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowana została specjalna oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc.

 

Oferta otwarciowa obowiązuje od 10 do 12 lutego. Nowi klienci będą mieli okazję nie tylko uzupełnić domowe zapasy, ale także zapoznać się z asortymentem Netto. W sobotę, 12 lutego będą na nich czekać nie tylko wielkie promocje, ale również niespodzianki dla dzieci i dorosłych! Tego dnia sieć przewidziała m.in. koło fortuny, a także konkursy i atrakcje dla najmłodszych.

 

W trosce o swoich klientów, Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne.  

 

W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych, których wysoka jakość idzie w parze z możliwie najniższą ceną. Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Miletto to szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur tolinia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. Wyróżniająca dla sieci jest oferta Z zieleniaka, w ramach której klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców oraz Półka zdrowia, na której znaleźć można produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

Poza ofertą spożywczą, w Netto można również nabyć produkty ze zmieniającej się cyklicznie linii non–food, w skład której wchodzi małe AGD, meble i elementy wyposażenie domu, zabawki czy sprzęty elektroniczne.

 

Oferta specjalna z okazji otwarcia

 

Co jeszcze będzie dostępne w ramach specjalnej oferty otwarciowej? Poniżej przedstawiamy wybrane pozycje.

 

Oferta „Z Zieleniaka”:

  • pieczarki: 3,32 PLN za 500 g,

  • winogrono ciemne bezpestkowe: 5,70 PLN za 500 g.

Mięsa, w tym produkty z linii „Sztuka mięsa”:

  • mięso mielone wieprzowe z szynki: 4,95 PLN za 500 g,

  • polędwiczka wieprzowa 15,23 PLN za 1 kg.

Z pozostałych promocji produktów warto zwrócić uwagę na m.in.:

  • czekoladę Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską): 3,99 PLN za tabliczkę 100 g,

  • pesto La Campagna (różne rodzaje): 3,49 PLN za 190 g.

W ofercie „otwarciowej” wyróżnia się także hipoalergiczna linia marki własnej Hello Sensitive, dla niemowląt i najmłodszych, której ceny będą w dniach 10-12 lutego niższe o co najmniej 28 proc. Kupujący znajdą tu m.in. pieluchy (już od 6,99 PLN za opakowanie w zależności od rozmiaru) i nawilżane chusteczki (4,99 PLN za opakowanie 100 szt.).

Z kolei w tzw. ofercie non-food na szczególną uwagę zasługują:

  • blender ręczny: 39 PLN za 1 szt.,

  • elektryczna wyciskarka do cytrusów: 30 PLN za 1 szt.,

  • opiekacz do kanapek: 40 PLN za 1 szt.,

  • czajnik szklany z zaparzaczem 2200 W: 50 PLN za 1 szt.,

  • waga kuchenna: 25 PLN za 1 szt.

Pierwszy sklep Netto w Zwoleniu ma powierzchnię 800 m2. Placówka jest zlokalizowana przy ul. Wojska Polskiego 109 i będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22.

Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.

 

Netto planuje zakończyć proces konwersji sieci sklepów Tesco jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Pozwoli to na rozbudowanie siatki sklepów aż do 650 obiektów, a tym samym przełoży się na wzmocnienie pozycji sieci na polskim rynku. Dzięki temu jeszcze więcej klientów będzie mogło korzystać z szerokiej oferty, którą wyróżnia atrakcyjny stosunek ceny do jakości.

 

Więcej informacji o Netto na:


O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 600 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Skontaktuj się z autorem tekstu: DL
Facebook
Google
Wykop
Zgłoś
Wyślij
Drukuj
Komentowanie dozwolone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników portalu.
ZOBACZ WIĘCEJ
WIĘCEJ +
Browar Maryensztadt to uznana marka na rynku browarów rzemieślniczych. Ta...
fot.pixabay
O tym, jak ważna dla naszego zdrowia i samopoczucia jest aktywność fizyczna niko...
fot. Urzad Gminy Policzna
W niedzielę, 24 marca, mieszkańcy gminy Policzna mieli okazję uczestniczyć w nie...
fot. Urząd Gminy Policzna
W Policznie powstaje  nowoczesne miejsce pełne atrakcji – jedyne taki...
fot .Urząd Gminy Policzna
19 marca w gminie Policzna odbyło się ważne wydarzenie mające znaczący wpływ na ...
fot. Urząd Gminy Policzna
W Policznie trwają intensywne prace budowlane przy pierwszym w regionie Centrum ...
fot. Urząd Gminy Policzna
Szkoła podstawowa w Policznie oraz budynek użyteczności publicznej w Wilczowoli ...
09 marca 2024 r. (sobota) o godz. 16:00 Ireneusz Domański - Dyrektor Muzeum Jana...
4 marca obchodzimy Światowy Dzień Otyłości. Ten problem dotyka nawet co trzecieg...
fot. Urzad Gminy Policzna
Rakietki w dłoń – pasjonujące zmagania na turnieju tenisa stołowego w Poli...
fot. Urząd Gminy Policzna
Mistrzowie strategii w gminie Policzna – za nami XX Gminny Turniej w Szach...
fot. Urząd Gminy Policzna
13 stycznia w hali sportowo-widowiskowej szkoły podstawowej w Tczowie odbył się ...
fot. Urząd Gminy Policzna
Samorząd gminy Policzna, dbając o komfort i bezpieczeństwo swoich najmłodszych m...
fot. Urząd Gminy Policzna
22 grudnia w Policznie odbyła się sesja Rady Gminy, która jednomyślnie za...
fot. Gmina Policzna
Prawdziwie świąteczna atmosfera w gminie Policzna – szkoły w Czarnolesie i...
fot. Gmina Policzna
Już teraz na placu budowy obok Urzędu Gminy w Policznie widać pierwsze efekty pr...
fot. Gmina Policzna
Jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej w Policznie otrzymała zaawansowaną kamerę ...
Zdjęcia: Arkadiusz Sulima burmistrz Zwolenia, Reprezentacja Polskich
W hali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu już po ra...
fot.gov.pl
W związku z planowaną akcją szczepienia lisów, do użytkowników na ...

Kronika
Zobacz więcej
KONTO UŻYTKOWNIKA
WIĘCEJ +

Login:

Hasło:



Gmina Policzna
Zobacz więcej
MCSW Elektrownia
Zobacz więcej
Ostatnie komentarze
Zobacz więcej
OGŁOSZENIA PREMIUM
WSZYSTKIE +
NA GÓRĘ STRONY +
Nasze serwisy:
Kategorie:
Informacje:
Reklama:
Gazeta Zwolen24 to niezależne medium elektroniczne w Zwoleniu - jako jedyni całodobowo informujemy o wydarzeniach w mieście i regionie. Dzięki rzetelności i szybkości w przekazywaniu informacji oraz przynależności do grupy medialnej każdego dnia odwiedza nas wiele tysięcy czytelników.

Kontakt z redakcją:
tel. 501-572-992 - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00 (poza godzinami pracy istnieje możliwość pozostawienia wiadomości SMS lub MMS)
e-mail: redakcja@zwolen24.pl

Kontakt z działem reklamy: reklama@arpass.pl lub 500-304-413
facebook