Dzisiaj jest wtorek, 16 kwietnia 2024 r., 107 dzień roku
0
0
0
WIADOMOŚCI | SPORT | OGŁOSZENIA | BAZA FIRM | BLOGI | KULTURA | WIDEO | ZAKUPY | GALERIA ZDJĘĆ | PRZETARGI
Optymalizacja stron internetowych pod Google. Które czynniki traktować priorytetowo?
Dodał: MaG, 23-02-2021 12:04, odsłon: 1866

Kto znajdzie się wystarczająco wysoko w najpopularniejszej wyszukiwarce, ten ma największe szanse na odniesienie sukcesu w biznesie. Wprawdzie Google pilnie strzeże sekretów swoich algorytmów, to specjaliści SEO stale wychwytują kolejne prawidłowości. Oczywiście sposób układania wyników organicznych jest modyfikowany i poprawiany, ale pewne kwestie wciąż pozostają kluczowe. Zmienia się to, w jaki sposób analizują je roboty indeksujące.

Specjaliści od pozycjonowania muszą dopracować ponad 200 zagadnień, by wypromować stronę w wyszukiwarce

W oficjalnym przewodniku Google dla webmasterów można znaleźć mnóstwo wskazówek na temat optymalizacji witryn internetowych. Wdrożenie zaleceń pozwoli użytkownikom komfortowo nawigować po serwisie promującym firmę, a także indeksować jej zawartość robotom wyszukiwarki. Jednak kwestie techniczne, związane z kodem źródłowym strony www, według ekspertów z agencji afterweb.pl stanowią mniej więcej 20% całościowej oceny, jaką algorytmy Google wystawiają witrynie internetowej. Natomiast czynniki rankingowe powiązane z contentem – tekstami, materiałami graficznymi, filmowymi, plikami audio etc – mają wpływ na ok. 25% wartości serwisu. Okazuje się, że wyszukiwarka zwraca uwagę przede wszystkim na linki przekierowujące do danej domeny internetowej. To od nich w 45% zależy, które miejsce w organicznych wynikach wyszukiwania zajmie strona. Pozostałe 10% przypada na kwestie dotyczące głównie zachowań i sygnałów wysyłanych przez samych użytkowników. Wynika to przede wszystkim z tego, jak analizowane są zapytania internautów oraz rozpoznawane ich potrzeby.

 

Jakość treści, brak problemów z wyświetlaniem oraz profil linków mają największe znaczenie dla Google

Twórcom wyszukiwarki zależy przede wszystkim na tym, aby w pierwszej kolejności zaprezentować strony najbardziej przydatne dla odbiorców. Bezproblemowe, szybkie działanie serwisu warunkuje dostępność zamieszczonych treści. Bot może ocenić ich poprawność językową czy czytelne formatowanie, ale w jaki sposób porówna poziom merytoryczny? Google wychodzi z założenia, że internauci sami będą polecać te strony, które okazały się rzeczywiście użyteczne. Na zasadzie „skoro ludzie proponują zajrzeć tutaj, to znaczy że jest tu coś wartościowego”. Trzeba od razu podkreślić, że linkowanie swojej strony byle gdzie, na jak największą skalę, już od ładnych paru lat przestało działać. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Google wymaga pozyskiwania linków wysokiej jakości, umieszczanych na łamach witryn o odpowiedniej renomie. Wskazówką w tym zakresie był wskaźnik PageRank – im wyższy, tym cenniejsze odnośniki zostawione na takiej stronie. Wprawdzie w 2016 roku Google zabrało ze swojej przeglądarkowej wtyczki możliwość podejrzenia, które witryny uzyskują najwyższe noty, to specjaliści SEO korzystają z innych narzędzi do sprawdzenia wartości linków. Aby wypromować swoją firmę w sieci, a tym samym w wyszukiwarce Google, należy najpierw wiedzieć jak i gdzie to robić.

Skontaktuj się z autorem tekstu: MaG
Facebook
Google
Wykop
Zgłoś
Wyślij
Drukuj
Komentowanie dozwolone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników portalu.
ZOBACZ WIĘCEJ
WIĘCEJ +
fot.pixabay
O tym, jak ważna dla naszego zdrowia i samopoczucia jest aktywność fizyczna niko...
fot. Urzad Gminy Policzna
W niedzielę, 24 marca, mieszkańcy gminy Policzna mieli okazję uczestniczyć w nie...
fot. Urząd Gminy Policzna
W Policznie powstaje  nowoczesne miejsce pełne atrakcji – jedyne taki...
fot .Urząd Gminy Policzna
19 marca w gminie Policzna odbyło się ważne wydarzenie mające znaczący wpływ na ...
fot. Urząd Gminy Policzna
W Policznie trwają intensywne prace budowlane przy pierwszym w regionie Centrum ...
fot. Urząd Gminy Policzna
Szkoła podstawowa w Policznie oraz budynek użyteczności publicznej w Wilczowoli ...
09 marca 2024 r. (sobota) o godz. 16:00 Ireneusz Domański - Dyrektor Muzeum Jana...
4 marca obchodzimy Światowy Dzień Otyłości. Ten problem dotyka nawet co trzecieg...
fot. Urzad Gminy Policzna
Rakietki w dłoń – pasjonujące zmagania na turnieju tenisa stołowego w Poli...
fot. Urząd Gminy Policzna
Mistrzowie strategii w gminie Policzna – za nami XX Gminny Turniej w Szach...
fot. Urząd Gminy Policzna
13 stycznia w hali sportowo-widowiskowej szkoły podstawowej w Tczowie odbył się ...
fot. Urząd Gminy Policzna
Samorząd gminy Policzna, dbając o komfort i bezpieczeństwo swoich najmłodszych m...
fot. Urząd Gminy Policzna
22 grudnia w Policznie odbyła się sesja Rady Gminy, która jednomyślnie za...
fot. Gmina Policzna
Prawdziwie świąteczna atmosfera w gminie Policzna – szkoły w Czarnolesie i...
fot. Gmina Policzna
Już teraz na placu budowy obok Urzędu Gminy w Policznie widać pierwsze efekty pr...
fot. Gmina Policzna
Jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej w Policznie otrzymała zaawansowaną kamerę ...
Zdjęcia: Arkadiusz Sulima burmistrz Zwolenia, Reprezentacja Polskich
W hali sportowej Zespołu Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu już po ra...
fot.gov.pl
W związku z planowaną akcją szczepienia lisów, do użytkowników na ...
fot.pixabay
Zmiana czasu z letniego na zimowy to coroczny rytuał, w którym po raz kol...

Kronika
Zobacz więcej
KONTO UŻYTKOWNIKA
WIĘCEJ +

Login:

Hasło:



Gmina Policzna
Zobacz więcej
MCSW Elektrownia
Zobacz więcej
Ostatnie komentarze
Zobacz więcej
OGŁOSZENIA PREMIUM
WSZYSTKIE +
NA GÓRĘ STRONY +
Nasze serwisy:
Kategorie:
Informacje:
Reklama:
Gazeta Zwolen24 to niezależne medium elektroniczne w Zwoleniu - jako jedyni całodobowo informujemy o wydarzeniach w mieście i regionie. Dzięki rzetelności i szybkości w przekazywaniu informacji oraz przynależności do grupy medialnej każdego dnia odwiedza nas wiele tysięcy czytelników.

Kontakt z redakcją:
tel. 501-572-992 - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00 (poza godzinami pracy istnieje możliwość pozostawienia wiadomości SMS lub MMS)
e-mail: redakcja@zwolen24.pl

Kontakt z działem reklamy: reklama@arpass.pl lub 500-304-413
facebook